Workload werkt.
Employer Branding
Bewijst dat.

Als ondernemer snap jij dat bouwen aan jullie imago belangrijk is voor de afzet van je producten en diensten. Waarom zou dat anders zijn met vacatures die je lastig kunt invullen? Met Workload werk je aan je werkgeversmerk.

Ontdek employer branding waarom Workload werkt
Employer Branding

Employer Branding

Jouw organisatie wil ook op de lange termijn producten of diensten blijven verkopen. Dan is het belangrijk dat je bouwt aan sterk eigen merk. Natuurlijk moet ook bekend zijn op welke doelgroep jullie je willen richten en met welk verhaal.

Met vacatures werkt dat hetzelfde. Er zijn mooie functies in jullie bedrijf beschikbaar. Die moet je ‘verkopen’ aan geschikte kandidaten. Het is zaak om de juiste doelgroep te bereiken en die potentiële kandidaat over te halen om te reageren.

Hier komt Workload om de hoek kijken! Wij denken met je mee. Hoe gaan we jouw bedrijf positioneren als aantrekkelijke werkgever, zodat beschikbare kandidaten als vanzelf naar je toekomen? Tegelijk bouwen we aan je merk. Win-win dus!

Neem direct contact op
Employer Branding Saton

"Wist je dat een sterke employer branding zorgt voor lagere cost per hire?"

Het Verhaal

We krijgen ‘m af en toe nog, de vraag: “Maar welk verhaal moeten we dan vertellen?” Vaak zijn bedrijven zich niet eens bewust van hun eigen pluspunten, die voor kandidaten heel belangrijk kunnen zijn.

Dat kan direct met het werk te maken hebben, zoals ontwikkelingstrajecten of een fijne sfeer in het team. Maar ook in bijkomende dingen: de beschikbaarheid van een fitnessruimte, of een actief beleid op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Workload gaat graag met je in gesprek, om hierin wat meer bewustwording te creëren. Verder kunnen we je ook helpen om het verhaal zelf neer te zetten. Bijvoorbeeld door collega’s te interviewen. Zo’n tekst is uitstekende content om jezelf neer te zetten als goede werkgever, zeker als we het combineren met video en fotografie.

Recruitment marketing

Meer voordelen employer branding

Versterkende werking
Een employer branding-campagne is heel geschikt om je jobmarketing te ondersteunen. Die twee kunnen elkaar goed versterken.

Groter bereik
Maar iets meer dan één tiende van de werkenden in ons land zoekt actief naar een nieuwe baan. Terwijl bijna de helft latent werkzoekend is. Employer branding is hét middel om ook onder de aandacht te komen van die laatste groep. Zij zijn extra gevoelig voor een goed werkgeversimago. Dat maakt jouw bedrijf onderscheidend en heel interessant.

Binden van je personeel
En wat minstens zo belangrijk is: je bindt ook de huidige talenten. Trotse medewerkers dragen sterk bij aan het succes van jouw bedrijf.

Neem direct contact op

Finishing touch

Behalve een goede manier om je vacatures te presenteren, is je eigen werken bij-site bijzonder geschikt om jullie verhaal te vertellen. En daarmee een onmisbare tool voor de employer branding van jouw bedrijf.

Neem direct contact op
Jobmarketing bij Saton

Hey, ik ben Bart!

Graag vertel ik je meer.
Gratis advies?

Het totaalplaatje

Met onze jobmarketing, employer branding en werken bij-site haal je een winnende combinatie in huis! Hiermee gaan we ze zéker bereiken, de goede kandidaten die daar buiten rondlopen.
Is zo’n totaalplaatje voor jullie nu nog even een stapje te ver? We hebben de diensten losgekoppeld en kunnen ze ook afzonderlijk aanbieden.

Workload kan je trouwens nog veel meer uit handen nemen zoals vacatureteksten, werknemer-interviews, (team)fotografie, (bedrijfs)video, conceptcreatie en -ontwikkeling.

Waar Workload je mee kan helpen

KLANTEN VOOR WIE HET AL WERKT.

We zijn er trots op dat zoveel mooie bedrijven ons al hebben weten te vinden. Maar vooral dat Workload voor hen wérkt!

WORKLOAD WERKT.
OOK VOOR JOU.

Zoek jij personeel? Kies dan eens voor een verfrissende aanpak met Workload. Wij werken online, doelgericht, transparant en volledig meetbaar.