
Let’s meet
Je hebt vacatures. Hoe zorg je dan voor sollicitanten die matchen? Je belt Workload en we gaan met elkaar in gesprek.
Zoek jij personeel? Werving kan echt anders. Beter, en meer van deze tijd. Heb je al eens gedacht aan jobmarketing op maat? Wij promoten jouw vacatures én versterken meteen je imago als werkgever. Dat is pure win-win.
Heb je vaker vacatures? Dan weet je de weg naar vacaturesites en recruiters wel te vinden. Maar ben je ook tevreden met het resultaat en de kosten?
Ja? Lees dan niet verder.
Nee? Dan is het tijd voor Workload.
Wij wachten niet op kandidaten, maar gaan online op jacht. Zoeken de best passende medewerkers. En zorgen er ook meteen voor dat jij je beter profileert als aantrekkelijke werkgever. Klinkt interessant, toch?
Je hebt vacatures. Hoe zorg je dan voor sollicitanten die matchen? Je belt Workload en we gaan met elkaar in gesprek.
Zodra duidelijk is wat je zoekt, maken we een online marketingplan. Met je doelgroep, persona’s, social-mediakanalen, bereik, budgetvoorstellen, etc. Ook geven we je een forecast. Zie je kraakhelder wat je kunt verwachten. En voor welk budget.
Samen met jouw eigen Workload marketingexpert loop je het complete plan door. We leggen alles haarfijn uit en beantwoorden alle vragen. Helder? Dan kan er een klap op.
Voordat we live gaan, krijg je een compleet overzicht. Wat gaan we doen? Wanneer? Welke social-mediakanalen? Welke advertenties? Aparte landingspagina’s? Samen bepalen we wanneer jouw campagnes online gaan. Hoogste tijd om kandidaten te vinden voor jouw vacature!
De campagnes staan online. Nu begint voor Workload het grote optimaliseren. We kijken continu naar de actuele resultaten. Welke socials scoren goed? Welke advertenties hebben de meeste views? We draaien aan knoppen en blijven finetunen. Alles om jouw vacatures zo snel mogelijk te vervullen.
Maandelijks krijg je een kraakheldere rapportage. Je ziet per kanaal en advertentie de investering en prestaties. Met jouw eigen Workloader loop je door de facts en figures. Waar scoort de aanpak?
Wat heeft de campagne opgeleverd? Kandidaten + een sterker bedrijfsimago (jobmarketing en employer branding gaan hand in hand) + een investering in je eigen company in plaats van in dure recruiters + dalende cost per hire. Dát is wat je wilt!