Veel gestelde vragen

Oké, veel gestelde vragen. Vaak een 'moetje' op websites, maar bij ons een serieuze pagina. En stiekem één die ons behoorlijk wat tijd bespaart. Oké, daar gaan we.

1. Zijn jullie recruiters of uitzendbureau?
Nee, we leiden kandidaten rechtstreeks naar de klant. Bij specialistische functies, bijvoorbeeld op managementniveau, schakelen we recruiters in om ons te ondersteunen. Vaker worden wij gebeld door recruiters om hen te ondersteunen. Dan geven we advies of voeren we marketingacties uit.

2. Werken jullie met commissie?
Nee, we leveren een duurzame oplossing op urenbasis met vooraf heldere afspraken. Dit is ook het grootste verschil tussen Workload en recruiters. Wij werken aan jouw merk, versterken je employer branding en zorgen voor een duurzame oplossing. Recruiters werken aan hun eigen netwerk en hebben precies niets te maken met de duurzaamheid van je wervingsproces.

3. Schrijven of redigeren jullie ook vacatureteksten?
Ja, dat is een mogelijk onderdeel van onze dienstverlening. De ene klant vind het fijn om de vacatureteksten zelf te schrijven, de ander laat ze liever schrijven. We kunnen controleren, aanpassen of volledig zelf ontwikkelen. Allemaal mogelijk. Kijk vooral op workload.nl/vacatureteksten voor meer informatie over de vacatureteksten.

4. Wat verstaan jullie onder employer branding?
Campagnes (bijvoorbeeld op social media) die werkgeversimago versterken. Gericht op onderbelichte punten als werksfeer, ontwikkeling. Elk bedrijf kent redenen om er te komen werken. Deze argumenten zijn vaak onderbelicht. We zorgen dat jouw verhaal op een aantrekkelijke manier wordt verteld. Dit kan zijn via video, tekst etc. We zetten graag werknemersinterviews in. Op deze manier gebruiken we de verhalen van je huidige werknemers als marketing naar je potentiële werknemers. Want wie kan jouw verhaal beter vertellen dan je eigen werknemers.

5. Wat houdt jobmarketing precies in?
Campagnes die helpen om vacatures in te vullen. Waar we bij Employer Branding inzoomen om jouw bedrijfsverhaal naar de potentiële werknemer te krijgen, gebruiken we hier campagnes om direct de vacatures in te vullen. Dit kan zijn via Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Ads, Bing, noem maar op. Net waar jouw doelgroep is.

6. Is Bart nog vrijgezel?
Nee.

7. Waarom heb ik een werken bij-site nodig?
Optimale presentatie van en focus op vacatures. We zorgen voor een ideale vindbaarheid en een conversiegerichte website. Wat is een conversie, is dan een vervolgvraag. Een conversie is een actie die de bezoeker moet voltooien. Dit kan een aanmelding zijn, of zelfs een sollicitatie, of een simpele door-klikactie. Wij hebben twee soorten werken bij-sites. Optie 1 is via een template. Optie 2 is maatwerk.

WORKLOAD WERKT.
OOK VOOR JOU.

Zoek jij personeel? Kies dan eens voor een verfrissende aanpak met Workload. Wij werken online, doelgericht, transparant en volledig meetbaar.