Facebook en Instagram zijn de bekendste social kanalen. Via a/b testen met verschillende teksten en afbeeldingen kijken we wat werkt. En met ons eigen forecast-systeem rekenen we vooraf uit wat dat kost. Welk deel van het budget we inzetten. Niks vaag. Niks ongeveer. Wij zijn van haarfijn en glashelder.
LinkedIn is natuurlijk een belangrijk zakelijk social kanaal. Hier wil je personeel werven én je bedrijf als professionele werkgever profileren. Door doelgroepen te definiëren en targeted advertising screenen we de respons. Zo bereiken we precies wie we willen bereiken: jouw kandidaten.
Dit zijn de minder bekende socials voor personeelswerving. Maar wie weet voor jouw doelgroep razend interessant. Deze kanalen zitten vol nieuwe kansen. Het zijn dé platforms voor gave nieuwe advertentiemogelijkheden. Opvallend en onweerstaanbaar. Ook zó bereiken we jouw doelgroep.
Je wilt zichtbaar zijn in zoekmachines zoals Google en Bing. Hoe rank je beter en kom je hoger in de zoekresultaten? Via een zoekwoordenonderzoek bekijken we welke betaalde kansen er liggen voor jouw bedrijf. We gebruiken slimme biedingsstrategieën en targeten op jouw doelgroep.
Conversion Rate Optimization. Oftewel: hoe vergroten we de conversie? Doordat onze slimme online wervingscampagnes hun werk doen, komt er steeds meer traffic op jouw webpage. We screenen het onlinegedrag, bekijken hoe bezoekers de pagina ervaren en zetten A/B testen in. Zo boosten we het percentage sollicitanten.
Het punt waar alle wervingsactiviteiten samenkomen is de website. Wij hebben een vast template ontwikkeld waardoor we binnen no-time een werken bij site in de lucht kunnen knallen. Extra pluspunt: ons template zorgt ervoor dat de vacatures direct worden gepubliceerd op Google for Jobs.